Zaškolovací webinář: Průběžná diagnostika osvojených a rozvíjených dovedností v digitálním iSophi Portfoliu dítěte (únor 2026)

Kód: 189
Neohodnoceno
390 Kč
Skladem

Termín: úterý 10. února 2026
Čas: 14:30 – 16:00 (dvě vyučovací hodiny)
Možnost slevy 15 % při zakoupení v sérii 4 tematických webinářů - viz ZDE

Po zakoupení tohoto placeného webináře Vám zašleme v předstihu postup pro připojení se v termín konání.

Digitální forma průběžného záznamu osvojených dovedností a rozvíjených kompetencí a gramotností (na základě každodenního pozorování). Automatické generování přehledů o osvojených dovednostech a rovněž o oblastech, jichž se pedagog a děti svými aktivitami v daném období dotýkali.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Po webináři budete umět:

  • provádět průběžnou pedagogickou diagnostiku formou elektronického záznamu osvojených dovedností (z každodenního pozorování)
  • provázat osvojené dovednosti ve vzdělávacích oblastech RVP PV s klíčovými kompetencemi a základními gramotnostmi
  • vybrat ve vzdělávacích oblastech a klíčových kompetencích jen ty, které chcete v daném časovém období sledovat, a mít o jejich osvojování přehled
  • jednoduše zaznamenat dovednosti/kompetence/gramotnosti, kterým se během denního programu třída nebo dítě cíleně či při spontánní aktivitě věnovaly 
  • zaznamenat informaci o osvojených a rozvíjených dovednostech/kompetencích/gramotnostech v časové ose, včetně důkazů o učení (skenů/fotografií/videozáznamů dětských výtvorů, činností, dovedností)
  • formou tisknutelné časové osy přehledně komunikovat osvojené dovednosti s rodiči a poskytovat jim důkazy o učení jednotlivých dětí.

Posílené kompetence pedagoga:

  • Podpora učení: Didaktické vedení a podpora individuálního učení
  • Podpora učení: Rozvoj kognitivních a percepčních funkcí dětí
  • Rozvoj dítěte: Individualizace a rozvoj autonomie dítěte
  • Profesní rozvoj: Spolupráce a komunikace s rodiči
  • Profesní rozvoj: Reflexe, evaluace a profesní růst učitele

Lektorky:

Mgr. Simona Pekárková Ph.D., CPsychol. 
Mgr. et Mgr. Martina Švandová, Ph.D.